Så klar for Tunisia!

Hei!

Her har det vært hjemmekontorjobbings på formiddagen, men nå er det ikke lenge til jeg skal ut en liten tur i sola og deretter på trening! 😀

(Hei usminkede trøttetrynet….. ;p )

Kjenner at kroppen er veldig klar for å bevege seg nå og det er heller ikke så lett å sitte stille når man vet at om bare 1 uke og 1 dag så venter dette:

OH YES! For da reiser jeg og kjæresten til Tunisia der vi forhåpentligvis skal nyte masse sol, spise haugevis med god mat, og bare slappe av ved å ligge på en flytemadrass i Middelhavets bølger mens man myser opp mot sola og tenker “NÅ er livet herlig nå”. Haha! 

Jeg elsker jo å reise og har allerede begynt å titte litt i denne boka for å se ut om det er noen steder og plasser som kan være verdt å sjekke ut. 

Ellers så hadde det jo vært gøy å fått med Fredrik på noe kamelridning eller noe. Husker jo hvor mye jeg lo da jeg og ei venninne skulle gjøre nettopp det i Dubai for et 1,5 år siden. Det var totalt latterkrampe fra start til slutt og det er faktisk MYE vanskeligere å sitte rolig oppå et sånt dyr enn man skulle tro. 😉

Ellers så har jeg jobbehelg for Side2 denne helga, noe som blant annet betyr dekning av Jenny Skavlan sitt bryllup her i Oslo. Ingen tvil om at jeg har varierende og artige jobbdager i alle fall! 😀

GOD HELG!
– Silje Bjørnstad –  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg