Følg meg på Instagram:

Hei! De neste dagene blir det feriemodus for min del, så da blir det nok mer aktivitet på Instagram enn på bloggen. 

Min Instagramkonto er siljebjornstad87 

1) Vi på Side2 hadde blindtest på ulike Cola-brus denne uka. Og resultat kommer nok i løpet av helga eller neste uke. En ting er i alle fall sikkert, det er neimen ikke lett å vite hva som egentlig er hva når man får det servert i pappkrus. Jeg gjetta riktig på kanskje halvparten, og DET ER forskjell på brus fra glassflaske, plastflaske og fra boks! :p
2) Klar for å “spise-oss-ihjel” med All-Inclusive på hotellet de kommende dagene 😀
3) Markløft-trening <3
4) Meg akkurat nå – energikick og reisefeber.  

5) “Sakte-knebøy”-trening
6) Bakt søtpotet til middag!
7) På vei opp til Grefsenkollen
8) Trening 🙂 

9) Trening ja.. 😉
10) Deja vu? :p
11) I forrige helg dekket jeg bryllupet til Jenny Skavlan og Thomas Gullestad i forbindelse med jobb. Jenny Skavlan er alltid bare helt smashing, kul og nydelig!
12) Energikick-trening: laaang økt med noe tyngre vekter og færre repetisjoner <3

I løpet av uka blir det kanskje noen mobilblogger, men laptopen blir igjen hjemme. Så igjen, Instagram blir nok min form for sosiale-medier-kommunikasjon den neste uka. 

– Silje Bjørnstad –  

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg