En helt vanlig dag på jobb

Hei!

Håper alle har hatt en herlig og sporty start på en ny uke! For min del startet mandagsmorgenen ekstra tidlig siden jeg skulle ta fly til København 07.40. 

Hele dagen har nemlig gått med til å henge på settet til TV-programmet Masterchef, noe som jo har vært både gøy og interessant. 

 

Har selvfølgelig snakket med både deltakere og programledere, og resultatet av de ulike intervjuene vil etter hvert bli publisert på Side2.no 🙂

 

 

Denne uka var det blant annet toppblogger Sophie Elise Isachsen som var en av deltakerne. Jeg har møtt henne flere ganger og Sophie Elise er alltid så hyggelig og svarer gjerne på spørsmål.  

 

 

 

Ellers så har jo jeg egentlig “Kjøttfri mandag” i dag, men denne uka må det nok bli en annen kjøttfri dag. Dagens middag ble nemlig inntatt på denne biffrestauranten.

 

 

 

Ytrefilet med pommes frites, rødvinssaus, bearnaise og salat.

Kunne heller ikke klage på romsligheten på vei hjem: 

“But first, let me take a fly-selfie” Ha ha! Litt sløv i blikket her, men litt sliten etter en 12-timers arbeidsdag 😉

Også synes jeg denne var morsom:

Nettopp.

Etter å ha vært på reisefot siden halv seks i morges så tar denne kroppen straks kvelden. 

Good night! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg