TGIF

Hei!
Endelig fredag! 😀

Jeg starter helga med å by på mæ sjæl, igjen. ;p

Her er siste nytt fra Instagram:

1) ….Og sånn reagerte jeg da eiendomsmegleren ringte og gratulerte med ny leilighet i forrige uke. ;p 
2) Markløft-trening <3
3) På jobb i København der jeg blant annet intervjuet bloggeren Sophie Elise
4) Treningsøkt

5) Hehe, et høyst selvironisk Instagram-innlegg med følgende tekst: “Assåååå, trenger du flexelys til å få det til å se ut som du har muskler du ikke har så anbefaler jeg lyset på toalett på Fitness Xpress. Trenger du rumpeløft anbefaler jeg buksene fra Weightless”. (Ja, forresten, de buksene er en DRØM å ha på seg, min nye favoritt uten tvil!)
6) Knebøy <3
7) I finstasen i anledning 17.mai forrige helg
8) Kjøttfri mandag med bønnestuing-taco. (Skikkelig digg faktisk!! 🙂 ) 

9) Test av nye matprodukter på jobb
10) Takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene jeg fikk for denne artikkelen. (Denne sikret meg også “ukas vin” på jobb! ;D )
11) Ute på jobb og intervju
12) “Matvrak møter matvrak”. 😉

Ha en herlig fredag og god helg!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg