Trening, matprat og kjeks

Hallå hallå.

Min lørdag startet helt perfekt siden jeg var i drømmeland helt frem til kvart på ti. Kan ikke huske sist gang det har skjedd. Så med uthvilt kropp og med en god frokost i magen så tilbrakte jeg noen timer på treningssenteret. 

“Som jeg har nevnt tidligere, jeg er ikke sint eller sur, bare veldig fokusert og i dyp konsentrasjon…” ;p

I dag ble det (som vanlig) knebøy med stopp, benkpress med stopp, markløft fra kloss, rygghev, mageøvelse, triceps-øvelse og biceps-øvelse.

Denne gode blandingen tok 2,5 time (med lange pauser og diverse treningssamtaler med kjentsfolk) så plutselig var det blitt ettermiddag gitt og bittelitt lenge siden man hadde spist frokost. Så da ble det lunsj, middag og dessert fortært på kun et par timer. (Vi snakker havregrøt til forrett/lunsj, overfylte lompepizzaer til hovedrett/middag, og hjemmelaget jordbær-is-smoothie til dessert). 

Superenkelt jordbær-is-smoothie: 100 gram fryste jordbær, 1-2 dl lettmelk, 1-2 ts natreen søtningsmiddel eller lignende. Blandes i en blender og voilá.

Deilig når matlysten er på plass da for å si det sånn. Og nå er jeg god og mett også. ;p

Ellers så kan jeg anbefale å lese litt om ulike kjeksvarianter i denne artikkelen: – Styr unna!

Jeg har vurdert ulike kjekstyper og hvilke som er “verstinger” og hvilke som er et “bedre valg” sammenlignet med lignende kjeksvarianter.

Kanskje ikke så passende lesestoff på en lørdag kveld, men da har man informasjonen og forskjellene hvis man er opptatt av det. 😉

 

Ha en herlig kveld!

– Silje Bjørnstad –  

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg