Torsdag

Hei!!

Håper alle nyter en herlig fridag i dag og at dere kan nyte litt solskinn for meg også. Jeg sitter nemlig på jobb for Side2 i dag, noen må jo faktisk jobbe på disse helligdagene også. :p

Men snart er det jo helg uansett så da satser jeg på å være litt mer utendørs.Aporopos utendørs, i går var jeg sammen med en gjeng fra Side2 ute på restaurant SydØst her i Oslo og der ble vi vel sittende i nærmere 3,5 timer. 🙂 Såååå kos og så deilig! 🙂

Maten var også digg og jeg hadde en kyllingrett med spicy saus og ris.

Siden det er så fint solvær ute så tenkte jeg at det kanskje er mange som blir is-sultne i varmen. Og nå skal jeg derfor i gang med en artikkel om hvordan man selv kan lage enkel og sunn is. Jeg skal linke til saken senere når den er publisert. ! 🙂

 

Enn så lenge, ha en fantastisk torsdag!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg