Endelig fredag!

Hei og hopp!

Da var det endelig fredag og helg! Jeg for min del har helga pakket opp med planer og ærender allerede, men det er faktisk mer enn bare jobb og leilighet-ordninger altså. 🙂

Jeg har nettopp hatt en liten økt der det ble markløft, benkpress, rygghev, chins, biceps-øvelse, triceps-øvelse og bulgarsk utfall.

I kveld skal jeg og ei venninne opp på Grefsenkollen for å teste uterestauranten der oppe. Det blir digg! Satser på å få med oss en fargerik og nydelig solnedgang også.

Ellers så har jeg jo dilla på is nå i varmen, og særlig disse to fra Dream-serien med jordbær og sitronsmak. Jeg bare elsker is og kan spise ganske så store mengder av det uten å gå lei eller bli kvalm. He he. 

Så har du ikke testa ut disse så kan jeg absolutt anbefale dem. 

Næringsinnholdet er heller ikke “like ille” som tradisjonell fløteis for de som måtte tenke på det. Det er ikke såå store forskjeller, men i større mengder kan det jo bli litt 🙂

Enjoy! 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg