Instagram-goodies

Hei!

Da var det på tide med litt oppdatering fra Instagram igjen 🙂 Her er noen av de siste “Insta-begivenhetene” fra min konto:

1) Skjeggtrollet mitt!… Enough said.
2) Dipser og pusher!
3) Hehe.. Jeg tok med litt is på biltur… 😉
4) Knebøy

5) En fantastisk start på formiddagen – opp til Grefsenkollen med skyfri himmel og steikende solskinn. 
6) Ute på restaurant med noen av Side2-kollegaene
7) Før Side2-folket kom satt jeg alene med 9 ledige stoler rundt meg. Satt med “Neida-jeg-har-ikke-blitt-ditcha-av-9-andre, jeg-er-bare-tidlig-ute”-blikk til de andre rundt meg noen minutter der ja… 😉
8) Nok en tur til Grefsenkollen – like varmt og fint på ettermiddagen. 

9) Gjør meg klar til tannlegebesøk. “Not amused”.
10) Trenings-selfie!
11) Ute og spiser pizza med ei venninne
12) Markløft-trening, min favorittøvelse. <3

Og som alltid finner du meg på kontoen siljebjornstad87. 

Snart helg!

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg