Jobb i dag: POLEDANCE

Allright, på jobb i dag har jeg  blant annet testa poledance sammen med en mannlig kollega som jobber i Side3.no, og fytti rakkern så gøy det var! 

For min del var det en utfordring bare det å få mine lange spagettiarmer og ikke-myke-kropp til å gå i grasiøse bevegelser rundt stanga, men jeg fikk faktisk til flere ulike typer “spinn” og å holde meg oppe ved å klamre meg fast med hender og bein. Jeg kommer til å lage en sak kombinert med “Side2 tester poledance” og det faktum at dette ikke har noe med stripping å gjøre, det er rett og slett en treningsform, imponerende akrobatikk og KUNST, som instruktøren forklarte. Mer detaljer kommer selvfølgelig i en artikkel neste uke. 🙂

Her er noen få bilder fra prøvetimen, flere bilder kommer så klart i saken og de er verdt å få med seg.. Haha, det er lenge siden jeg har ledd så mye, både av meg selv og den tøffe kollegaen som faktisk turte å bli med. Poledance er selvfølgelig også for menn og er faktisk veldig populært i utlandet. 

Ellers så kan jeg tipse om denne saken jeg har skrevet om energibarer/proteinbarer/lavkaloribarer:
– Er dette egentlig sunnere enn sjokolade?

Ah, nok en herlig dag på jobb med andre ord!! 😀 Og snart er det helg!! Jeg skal faktisk hjem til Finnskogen i helga for å være hundepasser! Gleder meg maks! 😀

Ha en herlig kveld videre!

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg