Veien videre

Hei!

Som dere ser så er bloggen nå blitt lagt inn som en “Side2-blogg” og innunder kategorien “trening”. I den forbindelse er designet ikke helt optimalt akkurat nå, men dette skal jeg få hjelp med å fikse i løpet av de neste ukene. Derfor må jeg bare beklage eventuelt “designrot” og litt lite oversikt på bloggen akkurat nå, men jeg lover at det vil bli så mye bedre i løpet av sommeren!

Jeg har blogget siden 2007 og har siden den gang vært en del av blogg.no. Siden 2010 har jeg arbeidet som journalist i Side2.no som er en del av Nettavisen.no. 

I fjor ble blogg.no en del av Nettavisen og Side2, og flere bloggere er tilknyttet en seksjon på Side2.no, som for eksempel “Mote”,  “Foreldre” eller “Trening”. Nå er også jeg og min blogg blitt knyttet opp mot treningssiden til Side2, men jeg vil påpeke at jeg fortsatt kommer til å holde på miksen av å skrive om både trening, kosthold og litt mer personlige innlegg om meg og mitt liv. 

I løpet av helga tenkte jeg å skrive litt mer om hvem jeg er, hva jeg jobber med og rett og slett hvordan hverdagslivet mitt er til dere som er nye lesere og eventuelt som en liten oppfrisking til de som har fulgt meg en stund.  🙂

Enn så lenge, takk for tålmodigheten i disse “oppgradering-av-bloggen-tidene” og ikke minst at dere følger meg, sender meg mail, stiller spørsmål og rett og slett bidrar til at det å blogge er så utrolig avhengighetsskapende og gøy som det er! 😉 

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg