Film: markløft-lørdag med postsoling

Hei og god solskinnslørdag!
Jepp, det er varmt i dag og, både inne og ute. På trening prøver jeg å tenke “bra det er varmt, så unngår man i alle fall å bli stiv og kald mellom pausene”, mens med en gang jeg beveger meg ut så er det “BADE!!” som frister mest.
Det har dessverre ikke blitt noen bading i dag, men det ble 2,5 deilige timer på treningssenteret med knebøy, skråbenk, chins, markløft og hypers.
Som alltid filmer jeg en god del fra ulike vinkler når jeg trener for å se hva man gjør bra og hva man gjør mindre bra. Så er det vel heller ikke til å unngå at det blir en del artige ansikt på disse filmene. Spesielt i markløft…
Her er to av settene av dagens 82,5kgx5x5:
Forfra for å sjekke hofteposisjon og benbredde:
video:marklft825kgx5x5

Fra siden med fokus på rygg og hofteposisjon:

 

video:marklft825kgx5
(Jeg “bomma” på 3.repetisjon her, men hentet meg opp igjen. Bedre å starte repetisjonen helt på nytt hvis man merker ting begynner å svikte.)
Etter trening lå jeg en halvtime i sola på balkongen og det var så varmt!! Slik som sikkert mange andre har erfart i dag også 😉
Så da ble en del skyggepauser med blant annet lompepizza og norske jordbær med vaniljekesam. <3

<3

Nå er det tilbake til resten av “to-do”-lista av denne lørdagen.
GOD HELG!
– Silje Bjørnstad
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg