Fra Instagram:

Hei!

Jeg beklager at det er rolig på denne kanten for tiden, men det er en grunn til det.

Som jeg nevnte så skulle jeg operere bort en visdomstann på mandag, altså i går, og etter et slik inngrep blir man altså mer redusert enn jeg hadde sett for meg. Det å fjerne selve tannen var null problem, jeg ba tannlegen om å pøse på med bedøvelse og at han forklarte underveis hva han gjorde. Mulig jeg angret litt på det mens jeg satt i stolen for å høre “nå kutter jeg i tannkjøttet og så må jeg fjerne litt av kjevebeinet”  hjalp liksom ikke helt.. Hehe, men det gikk veldig fint altså. På kvelden derimot, da bedøvelsen begynte å gå ut, DA begynte smertehelvete. Yes, på et punkt begynte jeg bare å gråte fordi det var så vondt og da var det rett til apoteket for å hente ut resepten på Paralgin Forte. Og det hjalp, og hjelper godt fortsatt. Men jeg blir veldig sløv og trøtt av slike medikamenter, så i går kveld og i dag så blir det mye sofaligging og drømmeland. Hehe. DERFOR er jeg litt sånn blogg-borte for tiden. Ikke noe verre enn det altså 😉 

I morgen skal jeg på ShapeUp-jobb med intervju, fotoshoot og det hele på Magnat Center, DET blir gøy det!! 

Enn så lenge deler jeg litt Instagram-bilder fra den siste tiden: 

1) Happyface etter å ha fått vite om nye jobbprosjekter og hvordan høsten vil bli. (Mer om det senere 😉 )
2) Markløft-trening <3
3) Ut på tur i skogen med verdens beste venn og firbeinte skapning. Bryr oss ikke om regnet!
4) Jeg snekrer hagemøbler inne i stua og da sofaen er ferdigmontert får jeg den for pokker ikke gjennom balkongdøra. “Smart”. Det hele endte med at jeg tok sofaen på hodet, gikk ut av utgangsdøra, løp rundt hele blokka og fikk så vidt “kasta” sofaen opp på balkongen. Noen fordeler må man jo ha ved å bo i 1.etasje….

5) Trening 🙂
6) Et bittelite utvalg av den fantastiske room service-maten vi bestilte da jeg og Fredrik var i Praha.
7) Dugg-is! Mine favoritter er mango, bringebær og pære. <3
8) Og en is-selfie i Praha. 

9) På kobebiff-restaurant. YUMMY!!
10) Digger den nye leiligheten. Digger at vi har balkong. Digger at det er sol på balkongen hele ettermiddagen. Og digger at det er så lyst og varmt at jeg ikke klarer å holde øya oppe når jeg tar selfie. Jeg mener SOLFIE! ;D
11) Bildedryss fra Praha
12) Frokost-lunsj-middag. Har litt problemer med å spise noe annet enn “flytende” kost for tiden, så da passer det fint med is da. ;p

Ha en herlig tirsdag!

– Silje Bjørnstad –  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg