Perfekt start på dagen

Varmt? Ja. 

Digg? Ja.

Bada i dag? Ja.

Sola i dag? Ja.

Sånn ved halv ti tiden i formiddag var jeg klar for noen timer med soling, bading og totalt avslapping her:

Det var kun et par andre som da hadde tatt turen til denne badeplassen ved Akerselva og det var så ubeskrivelig deilig å plaske litt rundt i vannet før det ble soling under skyfri himmel og med musikk i ørene. 

Selv om det ikke kunne vare lenge, så var det i alle fall helt fantastisk de timene jeg lå her. Klokka 14 begynte nemlig jobbings igjen, men i morgen har jeg fri og da blir det blant annet en lang treningsøkt, vegetar-grillmiddag og forhåpentligvis litt mer grilling av kropp også. 😉

Fortsatt god sommer og nyt finværet så lenge det varer! 

Ah, forresten, jeg ble spurt av en KK-journalist om bensinstasjonsmat og valg av veimat nå i ferien. Les hva jeg svarte i denne artikkelen her. 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg