Sunn fast food og markløft-pers

Hei og hopp!

I dag er det kjøttfri mandag og for min del ble dagens middag stekt fullkornsris med grønnsaker og egg. Pluss en neve usaltede nøtter til “dessert”. YUM! Og det kan vel kalles “sunn fast food” for dette er både raskt, enkelt, næringsrikt og godt!

Og apropos “sunn fast food” så les gjerne denne artikkelen jeg har skrevet for bedretrent.no der du får tips til 5 kjappe “fast food”-middager som du kan nyte med god samvittighet. Fiskeburger, stekt ris, pizza, quesedilla og taco står på menyen 🙂

shutterstock_34011115

shutterstock_106755683

shutterstock_156765644

(Copyright: Bedretrent.no)

Ellers så må jeg bare si at det er jobb som preger mesteparten av tiden min. De to siste ukene i august kommer helt klart til å bli hektiske og det er nok å henge fingrene i, så da kan man jo ikke ligge på latsiden heller. Det er mye bedre å være frampå enn bakpå når det gjelder ulike prosjekter og jobboppdrag! Like viktig er det å ta vare på seg selv og de rundt seg, og i går feiret jeg “me time” med ny pers i markløft:
105 kg @55kg.

DET var deilig det. Mestringsfølelsen man har da man oppnår sine mål er bare helt ubeskrivelig. 

Ha en sporty mandagskveld 🙂

– Silje Bjørnstad –  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg