Minner og ferieplaner

Hei!

Hjemmekontor i dag og det er på tide å begynne med å gjøre «to-do»-lista litt kortere. Før den tid begynte jeg å sortere bilder på mobilen og må bare dele noen bilder til fra årets sommerferie.

 

Og nå kom det et nytt punkt å gjøre på «to-do»-lista mi: Bestille ny ferie.

Hehe, ikke det verste punktet å sette opp, men reiseavhengige med er liksom avhengig av å alltid ha en tur å se frem til, så kanskje jeg finner noe greit tilbud på en langweekend ett eller annet sted i løpet av uka. 😀

Uansett, tilbake til bildesnakket. Jeg har en iPhone 5 og jeg skal innrømme at den kanskje fortjener bedre behandling enn den kanskje har fått noen ganger. Så i løpet av årets lille sommerferien fikk jeg endelig skaffet med et mobildeksel, et helt vanlig svart ett.

Men så var jeg inne på allfoto.no der man har mulighet til å lage et unikt mobildeksel med ditt eget bilde. Bingo! I tillegg til å stadig bli påmint av et herlig feriebildeminne så har den også fått litt ekstra beskyttelse slik at man unngår unødvendig slitasje og kanskje riper. Og så er det jo digg å se hvilken telefon som faktisk er din når smarttelefonene samles. 😉

Silje

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg