Film: Ny pers i knebøy og muscleup-trening

Hei!!
Min lørdagskveld ble tilbrakt sammen med kjæresten i lokalene til Oslo Styrkeløfteklubb for å teste ny 1 repetisjon maks i øvelsen knebøy. Med andre ord, en helt genialt lørdag i mine øyne 😉
Det ble ny pers med 82,5 kg (2,5 kg mer enn sist, men pers er pers!) og jeg er sykt fornøyd med å ha persa i øvelsene benkpress, markløft og knebøy de siste ukene da det er dette jeg hovedsakelig har jobbet for i sommer. 
video:kneby825
I tillegg er dette den “peneste” bøy-persen jeg har gjort hittil og jeg hadde mer inne, men i stedet for å risikere sviktene teknikk på et tyngre løft så sa jeg meg fornøyd med et godt 82,5kg-løft. 🙂

I tiden fremover er det frontbøy og muscleup-trening som gjelder. 

Og i går var muscleup-statusen som følgende:

video:muscleuptrening

Det er liksom det å “kaste meg igjennom mellom overgangen fra å henge “under” ringene (chinsposisjon) til å komme meg “over” ringene (dyp dipsposisjon) som jeg sliter med, for både det å ta chins og å ta dips i ringer går ellers greit. Men det SKAL gå før jul. (Ifølge Fredrik klarer jeg det i god tid før jul også, men greit å ha bedre tid på seg enn for liten tid… 😉 )

Ha en herlig og sporty søndag! 😀

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg