Fra Instagram:

HALLO og god fredag, helg og alt på en gang! 😀

Digg er det ikke?? 

Min fredagskveld skal blant annet brukes til å hente det siste møbelet vi har bestilt, et sofabord, og så blir det taco og sofa håper jeg 😀

Så nå håper jeg at jeg snart kan vise frem litt bilder fra leiligheten som vi flytta til i sommer. 
Men enn så lenge får det blir noen Instagram-shots: 

1) Treningsselfie på formiddagen
2) På jobb: Jeg og en journalistkollega traff Lasse Tufte i Sandvika.( Han er Gründer av “Tufteparkene). LES MER HER: – De vil vise seg frem  
3) Pers i markløft! 😀
4) Knebøy

5) Vegetarwok i sursøt saus med byggris og cashewnøtter <3
6) Hjemmelaget, sunn gulrotkake med vaniljekesam 
7) Besøk av søteste Maren som akkurat har fylt 1 år! 🙂 
8) Frontbøy-trening 

9) Pers i knebøy! 😀
10) Pers i frontbøy! 😀
11) Leking på Fitness Xpress med tauklatring
12) Dips-trening – ha fått beskjed om å gå dyyyypt i dips som en støtteøvelse for muscle up-treningen. 😉

 

Følg med på siljebjornstad87 😉

GOD HELG!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg