Bildedryss: leiligheten og mislykka speilfie

God søndagskveld!

Jeg har jo lenge sagt at jeg skal vise frem noen bilder av hvordan det har blitt i leiligheten som jeg og Fredrik kjøpte og flytta inn i 1.juli, og endelig kan jeg vise frem noen bilder av hvordan det er blitt.  

For all del, det er ikke alt som er på plass eller er helt 100 prosent enda, men det blir stadig bedre. 

Ja, forresten, jeg er avhengig av mobil og bruker den til ALT, så derfor er de fleste bildene her tatt med mobilkamera, så beklager eventuelt dårlig oppløsning/farger. 

Stua:

Kontoret og min arbeidsplass når jeg jobber hjemmefra:


(Legg merke til de fine anatomi-plakatene. ;p ).

Noen av alle “bibelbøkene” våre, det er ernærings- og treningsfagstoff det stort sett går i: 

Også en av de fineste “pyntegjenstandene” vi har:

Iron Gym.
En fin ting å ha når man får energikick om kvelden eller bare tar en liten økt med hjemmetrening. 

Så har vi hengt opp ringer også. He he. 

Så da kan man dipse da, eller henge oppned, ta roøvelser eller hva nå enn man har kreativitet til å finne på i disse ringene.

Eventuelt bare ta noen pullups: 

Soverommet (bildet er fra prospektet, men her har vi heller ikke gjort noe med selve rommet, bare satt inn vår seng og nattbord): 


Kjøkkenet (Bildet er fra prospektet, men vi har ikke gjort noe annerledes her, bortsett fra å sette inn våre ting selvfølgelig):

Sånn ser det ut i dag:

Gangen (Bildet er fra prospektet):

Skrivebordet som står der et byttet ut med en kommode, men garderobeskapet med speilene står der fortsatt. 

Så derfor prøvde jeg på en SPEILFIE:

Men det funka dårlig med mobilkamera når energinivået er så høyt som nå. ;D

Badet:

I morgen kommer det et innlegg om kjøttfri mandag og det å være flexitarianer! 🙂

Ha en fin kveld videre. 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg