Siste fra Instagram:

Happy lørdag og det feires med siste nytt fra Instagram:

1) Kjøttfri mandag med linseburger og tilbehør <3
2) Frontbøy-pers! 😀
3) Test av nye matprodukter på Side2
4) Chins-trening

5) Etter 3 uker med frontbøy er jeg nå tilbake i gode, gamle knebøyrutiner
6) Les den nyeste utgaven av DetNye ShapeUp der jeg bidrar med to artikler: “15 sunne mellommåltider rett fra butikken” og “Stappfullt treningssenter? Øvelsene som alltid funker”.
7) Jeg trengte nye høstsko…. (Sko som brukes til for eksempel knebøy-trening og vektløfting)
8) Markløft er og blir favorittøvelse nummer 1 for min del.

9) Jeg holder foredrag på høstseminaret til “Norsk forening for ernæringsfysiologer” i november, og nå er programmet ute! 🙂
10) Knebøy: “I woke up, stood up, and then I sat down for like 8×4 times”…. 😉
11) Jeg gråt av glede på vegne av samboeren min som endelig har klart et treningsmål han har drømt om og jobba for i flere år
12) ….Knebøy

 

Brukernavn på Instagram er siljebjornstad87

🙂

Ha en herlig helg!!

– Silje Bjørnstad –  

2 kommentarer

Siste innlegg