Lørdagskos

God lørdag!

I dag tar jeg meg helt jobbfri, selv om det alltid er noe å gjøre 😉 Men det er jo like viktig å bare koble helt fra jobblivet en gang i blant, så i dag drar jeg til Halden der jeg tilbringer kvelden sammen med tre gode venninner. Så da blir det ost og kjeks, skravling og bare vennehygge i hele kveld til i morgen formiddag. Det blir så kos! <3

Så da starta jeg dagen med egentid og lørdagstrening, den beste måten å starte lørdagsformiddagen på for min del.

Knebøy (8x6x60kg) (hypers i kabel som en liten oppvarmingsøvelse), benkpress (7x5x42,5kg), dips (5repx5kg ekstra, 4repx7,5kg ekstra, 3repx10 kg ekstra, 10 repsxkroppsvekt), bulgarsk utfall (10x3x7kg) var det jeg fikk til på 2 timer. 

 

Forresten, her er artikkelen om Eldorados nye meieriserie som jeg nevnte tidligere i uka:

– Kvarg er digg jo!

MEIERIKRIG: Eldorado vil utfordre Synnøve Finden, Q-meieriene og Tine med nye produkter.

Nu går turen til Østfold og Halden! Ha en herlig lørdag og GOD HELG 🙂

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg