Markløft- og bilagsonsdag

Hei!

I dag har jeg hjemmekontor og det betyr sove litt lenger og formiddagstrening før jobbdagen starter.

Så etter frokost ble det en herlig treningsøkt med blant annet 6x6x40kg i benk, 3x3x100kg i sumomark (klar for pers igjen snart nå! 😀 ), 3x6xpullups, litt roing og nedtrekk + arnoldpress.

Så er det sikkert noen som lurer på hva i alle dager jeg har på beina. Joda, det er fotballstrømper og “markløftsko”. Strømpene bruker jeg for å unngå blåmerker og rifter på leggen når jeg drar mark  (det finnes egne markløftsokker også, men jeg har bare tatt den enkleste løsningen og kjøpt fotballstrømper på Gsport), mens skoene er “gymsokk-aktig” med en gummisåle under som for min del gir bedre stabilitet, gripeevne og kontakt med underlaget. Så det så 🙂

I dag er det forresten DEN dagen i måneden:

Alle kvitteringer og bilag og andre papirer skal samles og sendes inn til regnskapsfører, og det er ALLTID mer enn man tror. Men utrolig kjekt å bare få det avgårde til folk som har peiling på bilag og regnskap. Man er ikke pliktig til å ha egen regnskapsfører som selvstendig næringsdrivende i enkeltmannsforetak, men jeg synes det er veldig deilig og praktisk.

Ellers så kan dere få tips til en høstlig, sunn og deilig treretters ved å lese denne artikkelen jeg har skrevet for bedretrent.no

Her finner du oppskrift til jordskokksuppe, viltgryte og sunn eplekake. 😀

Ha en herlig onsdag! Nå trer jeg inn i jobbmodus 🙂

– Silje Bjørnstad –  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg