ShapeUp-shoot

God lørdag!

Jeg startet helgen med å jobbe noen timer sammen med denne herlige gjengen her:

Stikkordet for shooten og artikkelen er baseøvelser: Knebøy – Markløft – Benkpress. 

Så da har jeg fått hjelp av personlig trener og styrkeløfter Erle Engmark med forklaringer om hva er baseøvelser, fordeler, hva som er viktig å tenke på i forhold til teknikk og så videre, mens fotograf Rasmus Kongsøre virkelig tok noen helt sinnsykt, råe bilder. Modellen heter Kristin Bakkeli.  Gleder meg sånn til  å se resultatet! ELSKER sånne type jobber som det her. Å være på shoot er så GØY! 

Saken kommer i ett av de første nummerne på nyåret. I`ll let you know 😉

Ellers så er skuldra mi fortsatt ikke helt optimal. Knebøy og benkpress er ikke aktuelt ennå, men markløft går fint, og DET er jeg veldig glad for :p

Det er forresten denne helgen SatsElixia har åpent hus, jeg skrev vel at jeg trodde det var forrige helg, men det er NÅ! Så etterpå blir det lørdagstreningsøkt med kjæresten 🙂

Ellers så var jeg på julebord i går og skal bare være hjemme og nyte sofa, TV og lompepizza hjemme i dag. He he. 

Ha en strålende lørdag <3

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg