Film: Good morning and all that squat

 

Heia! 
Ah, jeg har kveldsvakter denne uka og fordelen med det er ingen 07:00-alarm og formiddagstrening<3
Det er en helt annen verden å være treningssenteret utenom rushen og nå for tiden har jeg i tillegg begynt å høre på julemusikk på trening. Min type julestemning liksom… ;D
“Let it snow” er favoritten, også blir det en del av “Driving home for christmas” og “Jingle Bells”. Topp stemning! Tror jeg gleder meg til juleferie nå for å si det sånn.
Uansett, dagens økt bestod av knebøy, supersett roing med stang + roing med manualer, rumenske markløft, good morning og mageøvelse. 
Good morning 8x40kg:
video:goodmorning8x40kg
Rumenske markløft: 8x50kg
video:mark
Skulderoppdatering: Jeg har også tatt 2 smertefrie dips, men det holdt med de to… Tålmodighet er viktig og jeg har fått beskjed om å tøye, tøye, tøye – lettere sagt enn gjort…
Nå er det “off to work”. 🙂
Ha en sprek onsdag! 
– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg