Tar en tur til Mexico!:D

Hei!

DA var jeg i gang med pakking og reiseforberedelser for i natt setter jeg kursen til Sør-Amerika og MEXICO! Turen er i forbindelse med jobb og det er en pressetur relatert til innspillingen av Paradise Hotel (yes da!). Altså, jeg skal SKRIVE om serien og intervjue deltakerne, jeg er ikke med selv for de som måtte tro det… Selv har jeg aldri sett en hel episode av programmet, men jeg er rimelig klar til Paradise-Hotel-jobb når det betyr utenlandsreise til sol og varme midt i januar! 😉 So, I`m not complaining. 

Det går rykter om at Mexico er “u-land” når det gjelder internett-tilkobling, så det er ikke akkurat store muligheter for at det blir bloggings og Instagram-updates HVER dag, men noe blir det jo!

Jeg blir borte i 11 dager og en av mine største “utfordringer” blir nok at det ikke er noe treningssenter i nærheten, slik at nå blir det kreativ kroppsvekttrening for alle penga. Ellers så er det basseng og privat sandstrand der vi skal bo, så det er nok fullt av muligheter til å bevege litt på seg 😉

Uansett så hadde jeg en skikkelig knalløkt i kveld – siden jeg ikke aner når neste treningsøkt blir. Så da ble det 2,5 time med 7x5x60 i knebøy – 3x5x80kg i klassisk markløft, 8-6-6 chins, 3×12 skulderhev, 5x5x40kg i benkpress, 8-9-10 reps med 70 kg i hipthrust, 2x8x35 kg i good morning og 3×10 mageøvelse. 

Dagens middag: Kokoscurry med grønnsaker servert med quinoa.

Anyway, det viktigste er nå pakket (LES: flipfloppere, bikini og solbriller) og jeg gruer meg til å stå opp så altfor tidilig, men gleder meg stort til å komme på plass i Me-Hi-Ko. Dette blir mitt 31.land jeg besøker (hvis jeg har telt riktig). Jeg har vært på dagstur til landet før (over USA-grensa til Tijuana), men det telles liksom ikke. Nå er det Stillehavs-kysten som gjelder! <3

Vi snakkes!

– Silje Bjørnstad – aka. “Paradise-Silje” de neste 11 dagene. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg