Skulle til Mexico – endte opp i Dallas

“Hi and welcome to America!”

Jammen klarte vi ikke å miste det siste flyet vårt til Mexico gitt, noe som har ført til at det blir en natt på hotell i Dallas. Helt utrolig faktisk, for vi hadde over 2 timer i forhold til “connecting flight”, men med bagasjemangel, et fly fra London som var bittelittforsinka og med 3274637846 “security lines” med kilometer lange køer her på flyplassen i Dallas – USA, så stengte de gaten sånn typ 5 minutter før vi kom. 

Men jeg stiller forberedt til sånne situasjoner (denne jenta har nemlig vært ute og reist før. ;p ), så med nødvendige toalettartikler, et lite skift og iPhonelader+adapter i veska så klager ikke jeg. Bagasjen vår er det nemlig ingen som helt vet hvor er, men mest sannsynlig rakk den flyet vi skulle vært med på, så forhåpentligvis står koffertene og venter på oss på en mexicansk flyplass i morgen.

I tillegg fant jeg et lite hotell-gym her vi har booka oss inn for natta, og da MÅTTE jeg bare ta en bitteliten miniøkt etter over 21 timer på reisefot inkludert 13 timer på fly.

Så da ble det litt benkpress, sumomarkløft, lette utfall-steg, setehev og skulderpress. Kroppen og hodet var overraskende med – til tross for at jeg kun har sovet 3x2timers intervaller det siste døgnet (i sittestilling på fly).

Jeg hadde jo ikke akkurat treningstøy i håndbagasjen da, men piratbukser og Rönisch-topp funka det.

Her er klokka så vidt passert 19:30, og jeg tror jeg kommer til å sovne rimelig fort når kroppen slenger seg ned i en av disse sengene:

“Hmmm, hvilken skal jeg velge?”... 😀 Det sies at alt er større i USA, men to dobbeltsenger var da vel likevel litt i overkant til en person? But hey, I`m not complaining. 😀

Jeg har vært i USA flere ganger tidligere og jeg digger faktisk dette landet. Dallas har jeg aldri vært i, så det ble jo også en ny erfaring. Og for de som lurer, ja, det er mange med cowboyhatter her.

Jeg elsker jo å være på reise og en annen ting jeg elsker er HOTELLFROKOSTER. Og ja, i morgen blir det hotellfrokost før vi reiser på flyplassen og prøver å komme oss til final destination…. 😉

Men alt er bra (mamma), og vi satser på å komme til riktig location i morgen.

Snakkes i Mexico (forhåpentligvis 😉 )

Natta! (Evnt god morgen for dere i Norge)

– Silje Bjørnstad – 

3 kommentarer
    1. Heisann! Jeg heter Beate Martinsen og er redaktør for VisitRoma.no Jeg ser du harreist til Roma, og lurte derfor på om du kunne tenke deg å dele dine Roma-tips? Send meg en epost om du synes det høres interessant ut! Beste hilsener Beate Martinsen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg