Fra Instagram:

Hei og hopp!

Jeg sovna 3 i natt også jeg, og stod opp klokka 7 for å reise på jobb og har siden da vært i halvkoma. Men etter X antall kopper kaffe og 1 Red Bull så begynner jeg faktisk å kvikne til litt nå. 😉

Så håper jeg at slipper å telle sauer til langt på natt i kveld også.

Uansett, her er siste bildesnacks fra Instagram – en god blanding med både Lexiebilder, treningsbilder, og bildeminner fra Berlin og Mexico. <3
 

1) Markløft-kjærleik
2) Mer markløft-kjærleik
3) Lille stakkars Lexie som ble påkjørt – her er hun endelig på vei hjem igjen og nå går det stadig bedre med henne, gudskjelov!
4) HAHA! Lexie var rimelig lang i maska i jula, hun fikk ikke lov til å leke eller være særlig mye ute. 

5) Fant ny Ben & Jerry`s-is i Berlin/Tyskland. “Mmmmm, iiiiiiis” 😀
6) Bildeoppsummering fra nyttårstur i Berlin.
7) På jobb: Shape Up-shoot
8) Pakket og klar for Mexico!
 

9) Siden vi missa flighten til Mexico fra Dallas, så ble det en liten USA-overnatting på et hotell i nærheten av flyplass. Der hadde de et lite gym med vektstenger!! Ikke ofte jeg opplever det. 😉
10) Ah, savner varmen og dette herlige stedet allerede!
11) Helt OK arbeidsforhold i Mexico! 😉
12) Fant ringer på jobblocation i Mexico – må være det fineste stedet jeg noensinne har tatt pullups! 😀

Ha en herlig onsdag – kun 2 dager igjen til helg 😉

– Silje Bjørnstad –  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg