Min måte å neie og bukke på…

Well, hello friiiiday!!

Ah, jeg har hjemmekontor i dag, det vil si at jeg startet jobbdagen 14:30, i endorfinrus, nydusjet og i morgenkåpe…  Det ble nemlig (og sikkert ikke så overraskende) formiddagstrening i dag og der ble det blant annet knebøy med skikkelig digg trøkk, benkpress, front-splittbøy (ny øvelse for min del, prøv den jævelen hvis du ikke har gjort det før… Tror jeg kjente både 1 og 2 uskler på fremside lår jeg aldri hadde kjent før. HAH!), mageøvelse 3x20reps, planke 6x30sekunder og good morning 8×3. 

Og vi neeeeeier:

Og buuuuukker:

😉

Her er forresten “front-splittbøy”:

Tok 20 kg X 6 reps jeg, det holdt for min del eller 5×5 i knebøy og skjelvende bein. 

Uansett så gikk knebøyøkta så mye bedre enn forventet og du vet, da blir man glad da. Sånn type “lukke-igjen-øynene-har-lyst-til-å-skrike-høyt-av-endorfinrus-glede”-glad:

I går kveld ble det forresten pizza fra stedet som nylig fikk terningkast 6 av VG.

Pizza fra Lofhus Samvirkelag.

Fredrik var veeeeeldig fornøyd, men jeg var faktisk ikke så imponert, og det har nok mye med at de hadde strødd parmesanost som topping over pizzaen min. Jeg er IKKE fan av parmesan – hverken på pizza, pasta eller på noe. Så det kunne de ha spart seg for.. Men pizzaen forsvant likevel den altså 😉

I kveld er det ovnsbakt kylling med mozzarellaost, bacon og søtpotetmos med sellerirot som står på menyen. DET er fredagsmiddagen sin det <3

Ha en herlig kveld og god helg!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg