Morgentrening og kjøttfri mandag med Polarbrød-pizza

Hei og god mandag!
Jeg startet dagen på Sterk Trening med litt bøy og benk og 5×5 pullups (+ hip thrust – siden de hadde sånn fancy hip thrust apparat), før det ble treningstest av gruppetime med PT (personlig trener) i forbindelse med jobb!
Her er en bitteliten smakebit av noe av det jeg og to andre Side2-journalister fikk bryne oss på. (Guro til venstre, meg til høyre)
video:img2764

Med andre ord så ble det en aktiv mandagsformiddag for min del!

Men mandag betyr også kjøttfri mandag og dagens kjøttfrie mattips er “Polarbrødpizza Vegetar”. <3 (Every day is pizza day!! 😀 )

Her tar du rett og slett polarbrød (av den grovere varianten, for eksempel fullkorns-polarbrød) og har deretter på litt pizzasaus/ketchup/tomatpuré og ønsket fyll (veggisfyll på kjøttfri mandag da så klart 😉

Jeg hadde på rødløk, champignon, paprika og fersk mozzarellaost, og et dryss med oreganokrydder.

Yum! 

3 stk av disse var ikke så dumt… 😉

Enjoy!

Ai, forresten, fått med dere saken om matnyhetene som kommer i butikk 16.februar? Les artikkelen min her:

Her er årets matnyheter – Grandiosa Deluxe, superrask kjøttdeig, kyllingpops og power-yoghurt er noen av produktnyhetene.

PRODUKTNYHETER I FEBRUAR 2015: Finner du noe som frister?

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar
    1. Ha en fin dag 🙂
      Gå gjerne inn på bloggen, å Facebook siden vår og trykk liker og del, vis du er i mot mobbing 🙂
      da vi kan nå ut til flere, og det vil gjøre oss veldig takknemlig.
      Takk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg