Dette…

… er sånn heeeelt OK å våkne opp til!

Klokka 8:30 i dag tidlig våknet jeg til solskinn og perfekt skitur-vær. Så da prøvde jeg å finne Lexie for å sjekke om hu var like gira som meg på å komme seg ut:

“Stå opp nå?”

“Neia”…

“Seriøst…” 

Men da vi kom hit så tror jeg at hun var ganske så fornøyd likevel! ;D

Alt bare stemte i dag, temperatur, skiføre og ved 10-tiden var vi helt alene bortover de snødekte jordene.

Så prøvde vi oss på noen selfies:

Det funka sånn passelig. ;p

Senere i dag reiser jeg tilbake til Oslo der det i kveld blir middag og kino med to venninner. YES; vi skal se “Fifty shades of grey”. Det er jo en må-se-film til tross for lunke anmeldelser og mindre interessante trailere. He he.

Ah, må bare dele denne godbiten av en fiskemiddag også: 

Sitron&kryddermarinert salmalaks med potet&gulrotstappe, stekt søtpotet og stekt løk.

Aaaaaw, så digg!

Vel, Oslo, here I come. Finnskogen – takk for nå. <3

– Silje Bjørnstad –  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg