Meg akkurat nå:

Hei!

Her er jeg da, på en søndag:

Kontor, databriller. kaffe og Side2! 😀

Det er helgejobbing på meg – det betyr kontortid og treningsfrie dager, men fri og en skikkelig god-treningsøkt i morgen mandag!

Men da får det bli litt Instagram-oppdatering i stedet:

1) Sol i trynet og skikkelig påskestemning opp til Grefsenkollen
2) Kulinaris – aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah <3
3) Bøy på mandagsmorgen KLOKKA ÅTTE!
4) Finnskogen <3

5) Soloppgang på Finnskogen en februarmorgen
6) Ut på tur med verdens beste Lexie og herlig skiføre!
7) Jeg bidrar med to saker i den nyeste utgaven av Shape Up! 🙂
8) Lexie feirer bursdag <3

9) Rusa på egen jobb: nettopp holdt kostholdsforelesning på Politihøgskolen 
10) Markløft 😀
11) Greit å jobbe under produktlanseringer – vareprøvene strømmer på til Side2-kontoret og jeg digger det!
12) Pullups-pers på Condiz med 13 stk.

Ha en herlig søndag videre! 🙂

– Silje Bjørnstad –  

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg