Ah, jobbglede

AH, FREDAG! Og min fredag startet med en veldig hyggelig beskjed på det tradisjonelle fredagsmøtet på jobb:

Jeg fikk sjokoladekake for å være “Årets mest leste journalist i Nettavisen 2015” .
(hittil i år altså 😉 DET er stas det ;p ) 

Så da blir det garantert sjokoladekake til kvelds og forhåpentligvis skikkelig kaketrykk på trening i morgen 😉

Vel, så var jeg jo i Molde fra onsdag til torsdag der det også var utrolig hyggelige jobbnyheter, men mer om det i løpet av våren. Uansett så blir det i alle fall nok å gjøre på meg fremover og det setter jeg selvfølgelig enorm stor pris på og synes det er kjempegøy. 

Innimellom jobbmøte og venting på fly fikk jeg tid til en liten (men tung…) treningsøkt også:

3x3x75 kg i knebøy

og 3x3x101kg i markløft

Det tok sin tid det. He he.

Noen bilder fra nydelige Molde:

 

Og selvfølgelig noen bilder fra hotellfrokosten (det er jo obligatorisk).

Nå venter en helg der jeg skal SOVE og TRENE…. ….og med litt hjemmekontor da. 😉 Det må til det også – og i tillegg er det slutten av måneden, noe som betyr sortering av bilag og regnskapspapirer. Bah.

Men helg er helg, og nå blir det først hjemmelaget pizza og sjokoladekake <3

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg