Jobbtrening og kroppspress-debatt

Alright – tirsdag, og snart onsdag også! Jeg kom nettopp hjem etter en lang dag ute på farten på her og der, men jeg skal ikke klage.

Dagen begynte med spontan is-spising og smakstest av nye iser fra Diplom-Is da denne bagen kom på Side2-kontoret rundt klokken 9:30 i dag.

Siden det ikke var plass i fryseren så måtte Side2-redaksjonen smake på isene før de smeltet. Mihihi. 

Så det kommer nok en sak om isnyhetene snart, må bare teste noen flere nyheter fra andre produsenter først også 😉

Ellers så har jeg og en annen Side2-kollega vært på NIH (Norges Idrettshøgskole) i dag der det var debatt om kroppspress i media. I panelet satt blant annet ernæringsfysiolog Therese Fostervold Mathisen og ShapeUp-journalist Pia Seeberg (PT-Pia), og mer om denne debatten kan du lese her:
–  Når du må trykke «unfollow», så har du allerede et problem

Etter jobb så var det middag på den meksikanske restauranten Tijuana her i Oslo, der det blant annet ble enchiladas-middag på meg. 

Og forresten, i går var jeg og testet en time hos Kettlebell Gym Oslo der jeg fikk prøvd meg på ulike øvelser med kettlebells og kroppsvekttrening. Jeg skal linke til sak når artikkelen blir publisert 🙂

I morgen skal jeg på SatsElixias nyåpning av treningsanlegg og badeland på Røa i Oslo – det er jeg spent på! 😀

Noen “sneak peeks” lånt fra Facebook-siden til SatsElixia Røa:

Med andre ord, her flyr dagene avgårde som vanlig! 

– Silje Bjørnstad – 

3 kommentarer
    1. Otroligt intressant artikel på side2 – ett helt nytt problem i den redan rådande problematiken…
      Fin blogg, glad att jag hittade hit 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg