Pose pose pose

Hei og god tirsdag! 😀

I dag har jeg blant annet vært på lansering for den nye joggeskoen for Adidas Ultra BOOST, “Den råeste joggeskoen”, ifølge produsenten selv (ikke så overraskende kanskje 😉 ). 

Ultra BOOST møter alle løperes behov gjennom å tilby det absolutt beste innen energirespons, naturlig støtte, komfort og stil.  

– Å oppfylle atleters behov gjennom nye innovasjoner er selve kjernen hos adidas. Og det som trengs akkurat nå er mer energi, sier Eric LiedtkeExecutive Board Member, Global Brands. – Ultra BOOST er et resultat av flere års arbeid og forskning i vår streben etter å skape den beste løpeskoen noensinne. Alle adidas fremste teknologier er kombinert i en sko som gir markedsledende energirespons og uovertruffen tilpasningsevne og komfort, er noe av informasjonen som står i pressemeldingen. 

 

He he, men jeg gleder meg til å teste ut disse altså! Det er jo virkelig vårstemning ute for tiden med både bare veier, solskinn og fuglekvitter – deilig!!

Vel, jeg er jo selv stor fan av Nike-produkter (både klær og sko), så jeg får se da, hva jeg synes om den nye adidas-skoen, samt en ny adidas-treningstights og adidas-treningsgenser. 

Er det ikke noe slik de pleier å stå da? Med det ene beinet hevet slik at man kan bekkentilte litt for å skape en illusjon om bittelitt sprettrumpe? 

Haha, når jeg skal posere sånn som det her så må jeg bare overdrive, fordi det er virkelig ikke meg i det hele tatt. Så da får det bli med kleine peacetegn (peace-tegn får liksom merkelig nok alt til å føles greit ut, uansett hvordan man ser ut og poserer på et bilde) og wannabe-dagens-outfit-blogger-poseringer. 

Anyway….

På lanseringen traff jeg blant annet Lene Puntervold, en supersøt og meget dyktig personlig trener fra Optimal Trening, og som også er blogger for Side2Trening.

Sjekk ut denne dama! 

Her er forresten resultatet av smakstest av isnyheter på Side2:

– Sykt kvalmende, men sykt godt!

Legg spesielt merke til den kanelbolle-isen fra Ben&Jerry`s – den har visst vært veldig etterlengtet fra både svensker og nordmenn. 

Min personlige mening om den isen? Njaaa.. Ben&Jerry`s har mange andre digge alternativer, men er du fan av kanelbolle OG fan av is, så vil du nok like denne uansett 😉

Mine andre favoritter fra istesten er opptil flere (jeg elsker jo is….), så det får bli delt førsteplass for både Oreo, Smeltis, Creme Sommerbær, Royal Pistasj og multipacken fra Hakkebakkeskogen.  😉

Ha en fin kveld videre!

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg