Trening ass

Om en uke sitter jeg på hytta i Trysil eller er ute og går på ski i (forhåpentligvis) nydelig påskevær. Før den tid er det 3 hverdagsjobbvakter+helgevakt+Side2fest+bursdagsmiddag&bursdagsfest+jobbmøte som tar opp så godt som all tiden min denne uka. Jeg kom nettopp hjem fra en formiddagtreningsøkt og min første tanke da jeg gikk ut av treningssenteret var “F***, nå får jeg ikke trent før søndag kveld?!?!?!”

Og nei, jeg blir ikke stressa av den tanken, men det er bare det at jeg er så innmari glad og avhengig av den egentiden jeg har på trening. Det er jo ikke det at jeg gir ALT på hver eneste økt eller faktisk trener konstant når jeg er på trening (det er ikke uvanlig for meg å ha pauser på 4-6 minutter, og da tar ett arbeidssett med 5×5 + oppvarming fort litt tid…), men det er noe med den  bekymringsløse egentiden som bare gir meg så utrolig mye. Kombinasjonen av musikk i ørene og kroppen som jobber sammen med hodet og tankene som pusher meg mentalt er bare ubeskrivelig. Og selvfølgelig endorfinrusen etterpå. Jeg tror de kaller det treningsglede 😉

Dagens økt bestod blant annet av knebøy opp til 5reps på 70 kg + markløft 5x5x85kg + dips + good morning + hip thrust 5x5x100kg.

På fredag skal jeg i et møte som begynner kl 10 før jeg skal begynne på kveldsvakt for Side2 klokken 14. Kvelden før er det Side2-fest, men allerede nå så vurderer jeg å ha på klokka litt ekstra tidlig den dagen, bare for å få den lille egentiden som betyr så mye for meg. Og da JEG vurderer å ha på klokka tidlig for en treningsøkt, DA snakker vi stabeist. Jeg HATER å trene tidlig (alt før 9:30 er tidlig og kroppen min er bare ikke våken, mens mellom 9:30 og 13:00 er det tidspunktet jeg liker best å trene), og samtidig så ELSKER jeg å sove lenge, og jeg er avhengig av nok søvn for å fungere. He he. 

Så vi får da se da, hva det blir til på fredag 😉

Nå er det ny kveldsvakt for Side2 og den vakta begynner med test av årets påskegodt (det er TJUE påskegodtprodukter som skal smakes på og vurderes :-O) og etter det så blir det ny episode med Paradise Hotel. (I love my job 😀  <3 )

Ha en nydelig onsdag! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg