Squaterday

Saturday=squaterday?
Vel, til vanlig ja, men ikke i dag siden min lørdag har bestått av jobb og bursdagsmiddag <3
Men i går ble det litt bøytrening – har ikke noe spesielt program akkurat nå, så da kjører jeg bare på med det som kjennes greit ut med tanke på hvordan kropp og hodet kjennes ut 🙂
Ett av gårsdagens toppsett:
2x70kg uten belte
video:2x70kgby
Og 7x60kg:

video:7x60kgboy
Men i morgen satser jeg på at det blir en deilig treningsøkt – for i morgen klokken 17 har jeg endelig påskeferie og det finnes jo ingen bedre start på ferien!

Nå er jeg pent nødt til å ta kvelden – klokka skal jo stilles, noe som betyr en time mindre søvn (selvfølgelig har jeg DEN ene helgevakta i året hvor klokka stilles frem liksom… ;p Men som en jobbkollega sa: “Men da kan vi jo gå en time tidligere”.) Snakk om “Always look on  the bright side of life” a ;D

Natta 😉

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg