Det er påskeferie. Endelig.

Hei!!!
Det er PÅSKEFERIE for min del og den starter med intensivt hjemmekontor (ja, jeg har ferie, men noen ting måtte fikses før jeg kunne reise fra byen – hehe) og en liten treningsøkt før jeg nå skal ta bussen til Trysil og opp til hytta <3
I går ble det en deilig kvalitetsøkt med kjæresten (som forøvrig tok ny raw-pers i knebøy  med 212,5 kg @78-79 kg!), og det var så sykt gøy! 😀 Jeg blir så imponert OG inspirert 😀
For min del ble det blant annet knebøy 6x5x62,5kg + benkpress 6x6x40 kg + skulderpress 5x5x25 kg + markløft 3x5x80 kg, mens det i dag blant annet ble dips 3×10, 3x10enarmsroing, 4x6x40 kg knebøy til boks (fy så slitsomt!! hehe) og rygghev.

 

video:dipspske

NU er denne blidfisen klar for skiturer i påskefjellet. Der er det solcellepanel og ustabilt internett-dekning som gjelder. Jeg blir på fjellet til torsdag.

Enn så lenge, GOD PÅSKE!!!! 😀

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg