Film: Frontbøy, chins med ekstra vekt, rumenske markløft

Hallooo tirsdag!
Jeg står på farten til å reise til Molde i forbindelse med jobb, men tar en kjapp treningslogg fra de siste to dagene.
I går ble det blant annet knebøy, knebøy med stopp, frontbøy, beinpress, rumenske markløft, utspark, legcurls og tåhev – her er ett sett fra frontbøy med 10 reps på 42,5 kg (nesten som cardio-trening for meg det her… haha! UVANT med sett med flere enn 5 repetisjoner, men forandring fryder 😉 )
video:frontby10x425
Ett sett med rumenske markløft fra 3x10x70 kg:
video:rumenskmark70kgx10

I dag ble det blant annet 4x5repsx5kg ekstra med chins, benkpress, skulderpress med manualer, ulike curls-øvelser og triceps-øvelser. 

Siste settet fra chins-moroa:

video:chins5kgx5
Seig sisterepetisjon da arma mine var relativt ødelagte på siste settet her, men jeg kom meg opp. 🙂

Eller så kan dere jo lese om matnyheter og test av polarbrød som jeg var med på å skrive i forrige uke.

Ha en nydelig tirsdag i sola – det er skikkelig sommerfølelse i Oslo for tiden <3 Har på følelsen at det kanskje ikke er like varmt i Molde, men fint er det der uansett.

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer
    1. Fy F*** du er rå! Du får jo chins til å se ut som en lek…til og med med 5 kg ekstra. Snakk om forbilde! En vakker dag skal jeg få til det samme. 🙂 (håper jeg! Haha)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg