Søndagssysler

Hei søndag! <3

Ah, jeg har sittet med hjemmekontor (i dag også), men NU begynner jeg å bli ferdig og har dermed begynt å se hva som skjer neste uke. Det er ikke sommerferie ennå for å si det sånn.

Neste uke består av blant annet Side2-jobbings, ShapeUp-jobbings, jobbmøte om fremtiden (det høres seriøst ut, men det er egentlig bare et videre samarbeid med noen jeg allerede samarbeider med altså 😉 ), fagseminar arrangert av Melk.no, 1.mai-jobbings (helt frivillig altså, men det som er helligdag (og hviledag ;p) i kalenderen betyr ikke automatisk at det er fri for alle oooooog styrkeløftstevne på lørdag (selvfølgelig som publikum ja). 

Så her går det som vanlig for det meste i jobbings og trenings, men i kveld skal jeg og Fredrik faktisk på kino. Filmen vi skal se heter “It Follows” og har flere steder fått terningskast 5 og 6, samt blitt kåret til årets beste horrorfilm. Jeg vet egentlig ikke helt om jeg gleder eller gruer meg. Jeg er jo en av dem som lukker igjen øynene og holder henda for øra når jeg ser på skrekkfilm… Med andre ord så kan det bli interessant å se når jeg sovner i kveld! 

Nu skal denne kontorrotta (med halvmørke ringer under øya visstnok) lage seg middag. 


God søndag! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg