Shape Up shoot og reps-pers

Hei!

Jeg har vært på ny shoot med Shape Up igjen, denne gangen om foam roller 🙂

Location var faktisk mitt treningssted Fitness Xpress Storo og i saken bidrar personlig trener Ulrik Ask Fossum med tips og råd for hvordan og hvorfor massasjeruller kan være gunstig. 

Jeg er litt usikker på hvilken Shape Up-utgave saken kommer i, men jeg skal holde dere oppdatert 😉 I tillegg skriver jeg også på en sak kompresjonstøy og naturlig muskelmat: spis deg sterkere som også skal inn i Shape Up en gang i nærmeste fremtid! 

 

Dagens treningslogg:

3x3x110 kg markløft, 10 pullups + 2settx6reps med 2,5 kg ekstra, 47,5kgx5-4-5 reps i benkpress, 5 dips med 5 kg ekstra + 10 dips og 8 dips med 10 kg ekstra, skulderpress, hammer curl, fransk press og rack chins.

Markløften og dipsen (og benk forsåvidt) var reps-pers, og jeg ble faktisk så overrasket (og glad) at jeg fikk tårer i øya! Haha, det er TRENINGSGLEDE og følelsen av mestring det. I tillegg er jeg i disse tider ekstra bevisst på å spise nok og å ligge i kalorioverskudd, noe som tydeligvis, og ikke overraskende, bidrar til mer trykk på trening. 

 

I morgen er det 1.mai og fridag for omtrent hele Norge, men jeg skal faktisk jobbe på Side2. Helt greit å jobbe på helligdager med de godene det fører med seg. Så blir det trening etter jobb og deretter er det helg!

Ha en fin kveld!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg