Fra Instagram

Hei!

Denne uka er det tydeligvis “den-store-sjekke-formen-uka”. Lege og fastende blodprøver i går, tannlegesjekk i dag, og har foreløpig overlevd ganske greit 😉

I ettermiddag blir det trening (midt i rushen… grøss), but first, litt Instagram-updates:

1) Ut på tur med Lexie
2) Speilhuset i Liseberg – herregud så gøy!
3) Hotellfrokost <3
4) Flowerpower på 17.mai i Sverige

5) Strake markløft
6) Klassisk markløft
7) Knebøy
8) Jeg og Fredrik har uhøytidelig pose-selfie-konkurranse i Gøteborg

9) Da man kommer på kveldsvakt og har fått tilsendt godteri- og snacksnyheter…
10) Dips!
11) Pump versus vanlig – ikke tro på alt du ser på Instagram. 30 minutter skiller disse bildene, lyssetting og timing av bilder har MYE å si..
12) Nabokatten Torstein er på besøk <3

På Instagram: siljebjornstad87

– Silje Bjørnstad –

5 kommentarer
    1. Så mange koselige bilder! 😀 Jeg har forresten en konkurranse på bloggen min nå, der du kan ville en hel samling med NIVEA produkt, så om du vil ta turen innom, er du hjertelig velkommen 😀 <3

    2. har sagt det før, men sier det igjen; du er RÅ og virkelig et stort forbilde! I’ll keep following you 🙂
      Jeg så disse ovnsristede mandlene på butikken og kjøpte de. Det stod at det var tilsatt havsalt, men jeg syntes de smakte litt søtt også, og ved nærmere “inspeksjon” av produktet så jeg at de var tilsatt druesukker også. Jeg er glad i nøtter og spiser noen hver dag (som regel). vil du si at disse nøttene passer mer til kos enn hverdags mtp saltinnhold og druesukker?
      HA en fin helg!
      Klem fra Tonje

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg