Denne uka :D

Tjohei!!!
Aaaaah, mens andre begynner jobbeuka si etter pinse, så har jeg to dager fri (LES: hjemmekontor der jeg disponerer tiden min sjæl ;D ) Og det er så deilig!
Så da ble det formiddagstrening med blant annet knebøy og sumomarkløft – seigt og jævlig, men settene ble i alle fall gjennomført.  Så ble det liggende og sittende leg curl, utspark, rumenske markløft, og stående og sittende tåhev.
Her er ett sett i bøy: 70 kg x3 reps:
video:70kgx3
Og det siste settet i markløft med 100kg x 5 reps x3 sett
video:5x100kgseigemark

Phew. 

Ellers så skjer det så utrolig mye gøy denne uka! På torsdag er det finalefest i Paradise Hotel (jeg var jo på pressetur i Mexico i januar og har dekket dette programmet for Side2 i hele vår og gleder meg faktisk veldig mye til å hilse på deltakerne igjen), så er det Findings Festival på fredag (Side2.no er samarbeidspartner! 😀 ) , og på lørdag er det standup-show i Oslo Spektrum med Gabriel “The Fluffy Guy” Iglesias. 

Oh yes! Dette må jo bare bli en bra uke 😀

Ha en nydelig tirsdag! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg