Klar for feriemodus

Hei og god lørdag!
Jeg er så vidt kommet inn i feriemodus for nå blir det en 1,5 ukes ferie og på tirsdag reiser jeg og mamma til Bulgaria – nytt land for oss begge på lista ;D

Jeg har vel vært i snart de alle typiske Sydenlandene som er – Tyrkia, Hellas, Italia, Spania, Egypt, Tunisia, Malta (neste gang blir det sikkert Marokko eller kanskje Monaco?) –  og jeg er alltid gira på å teste nye land, så denne gangen blir det altså Bulgaria med halvpensjon på 5-stjerners hotell med spa, treningssenter (of course ;), basseng, 100 meter unna stranda og med visstnok et ganske så rolig, men sentralt strøk. HELT OK! Egentlig ganske greit å reise til sydligere strøk før det blir ALTFOR varmt også, så fra og med tirsdag venter en uke med bading, soling, trening og alt annet som hører med til “min type avslapping”. <3

Men først skal jeg hjem til Finnskogen et par netter der jeg skal kose meg masse med Lexie og forhåpentligvis nydelige turer i skogen. 

Ha en god helg! 😀

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg