Mobilblogg: update fra Bulgaria

Åh halloooo Syden og det var helt riktig å dra hit nå!:D hotellet vårt er helt sykt bra, rommet er kingsize, badet er king size, balkongen er kingsize og frokostbuffeten vi testet for første gang er også kingsize!!!:D (vi snakker blant annet eget grønnsaksbord, sikkert 723637 ulike oster og kjøttpålegg, ulike pannekaker, eget eggebord med kokt egg, 3 ulike eggerøre, eggerøre laget av kun eggehvite etc pluss egen stasjon for selvkomponert omelett og speilegg! etc – må ta bilde av matfesten i løpet av oppholdet;)) ellers så bor vi 5 minutter unna stranda så i dag har vi ligget der og det er jeg glad for, det blåste litt der og uten vind i dag hadde jeg for det meste oppholdt meg i vann :p har forresten også badet i Svartehavet for første gang – det var digg! I morgen skal vi nok teste livet ved hotellbassenget;) jeg har også testet ut hotellgymmet -ganske fornøyd med det også. Men Hovedsakelig mangler de en vanlig vektstang som jeg vil ha til markløft, benkpress, skulderpress etc, men man får bruke det man har og gjøre det beste ut av det;) det var i alle fall en haug med manualer, apparater og smithstativ. I morgen skal jeg starte dagen på SPA. Life is good!:D

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg