Treningssnaps, bikiniselfies og feriekos

Jeg snakker selvfølgelig om Instagram-update 🙂

Selv om bloggen stort sett er i fred når jeg har ferie, så er jeg derimot ganske så aktiv på Instagram: siljebjornstad87

Her er noen av de siste innleggene:

1) Jeg og mamsen på hotell-treningsstudioet i Bulgaria 😀 Hihi, her snakker vi treningsglede! 😀
2) Jeg lo så jeg grein når jeg fikk dette SMS-svaret!
3) Jeg og Lexie sier god natt <3
4) Klar for knebøy (i smithstativ…..!…..) i Bulgaria

5) Koser meg i bassenget i Malta
6) Bikini-speilfie i Bulgaria – forsøk nummer 935. Uansett klar for ny grilldag i sola! 
7) Storkoser meg på stranda i Bulgaria (Sunny Beach)
8) Matbuffene på hotellet i Bulgaria var en veldig hyggelig og positiv overraskelse. Her var det så utrolig mye å velge mellom, og det var så mye “ren” mat, uten noe mer dilldall, og flere varianter av samme type kjøtt/grønnsaker/eggeretter etc. (For eksempel kunne det være grilla kyllingfilet, kyllingspyd, helgrilla kylling, kyllingvinger, eggerøre/eggehviter-røre/omelett/kokt egg/stekt egg/eggerøre med ost/eggerøre med grønnsaker, osv.)

9) Solnedgang ved Glomma <3
10) Dips-pers (21 stk)
11) Fem favorittbilder fra Malta: “Hatte-Silje” (mens Fredrik tydeligvis har funnet noe interessant på gulvet?!) – Solnedgang – Fredrik som sover på flyet – Båtliv – Utsikt
12) Markløft! 😀

 

Ha en strålende fredag, snart helg! 😀

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg