Sneak peak på “boka mi”

Whohooo og god mandag! 

Som jeg har nevnt tidligere så har jeg i det siste året vært prosjektleder i “Kantinesatsing i videregående skoler – Møre og Romsdal fylkeskommune”, og til jul leverte jeg en kantineveileder sammen med min jobbkollega som er storkjøkkenkonsulent. Etter jul ble det bestemt at denne veilederen skulle bli til bok og i vår har jeg sittet og skrevet om sunne og smarte valg, laget retningslinjer for sunne mat- og drikkevaner funnet matoppskrifter, skrevet om hvordan mat- og drikkevarer skal promoteres og prises og så videre. Min jobbkollega har tatt seg av kapitlene om kantineutstyr, funksjon og IK-mat, og sammen har vi skrevet om økonomi, spisetid og målsettinger når det gjelder kantinedrift. Til sammen er boka på cirka 100 sider.

Og nå har jeg fått 1.korrektur på “Kantinehåndboka”, og jeg må jo innrømme at det rett og slett er skikkelig gøy å se hvordan det blir med “ordentlig layout” og tekst og bilder er plassert slik som jeg har forklart i malen. 

Det er flinke Synnøve Hungnes som står bak firmaet “Kreatoriet” og som er grafisk designer, som har hovedansvaret for den visuelle utformingen med farger og lignende.

Boka skal etter planen være ferdig trykket i august, men her er en liten “sneak peak”: 

😀

😀 Dette er definitivt en av de kuleste og morsomste og mest givende oppdragene jeg har hatt. Jeg er så enorm takknemlig for denne muligheten og håper virkelig jeg får lignende sjanser og muligheter i fremtiden.

Shit som jeg gleder meg til jeg holder denne boka i hendene og kan sette den på CVen! 

Ha en strålende kveld 🙂

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg