Trening med fitnok-Camilla

God onsdag!
I dag har jeg og Fredrik vært en liten tur på treningslokalene til Optimal Trening, der jeg hadde en treningsdate med Camilla Lorentzen, som forøvrig er utdannet personlig trener og dette er dama som startet begrepet “fit nok” etter denne artikkelen jeg skrev for Side2/Nettavisen:

Jeg og Camilla er faktisk fra samme sted (Flisa) og hadde trent flere ganger på samme Elixia-senter for noen år tilbake, men det skulle gå noen år før vi faktisk skjønte at vi visste hvem hverandre var! Ha ha!

Camilla er bare en helt genial person og et fantastisk vesen. Hun er like hyggelig, blid, selvironisk og morsom som hun er på Instagram, og den jenta er da bare så jævlig pen også! 😀 *Girlcrush*.
Vel, på Optimal Trening var det ganske så folksomt i dag, og det ble ikke særlig seriøs trening på oss to:
video:dipspoptimaltrening
Men akkurat det å leke på trening er så viktig, det SKAL jo være gøy! Haha, jeg ler meg ihjel av dette klippet! 😀
 
Så fikk jeg Camilla til å lære meg facepulls – har aldri helt fått taket på den øvelsen, men NU skal den inn i programmet 😉

Nå reiser jeg til Finnskogen der jeg skal ha hjemmekontor de kommende dagene. HELT OK 🙂 <3 Og så skal jeg besøke de supersøte gordonsetter-valpene igjen! Er helt forelska i de jeg… He he 🙂
Ha en strålende dag!
– Silje Bjørnstad –
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg