Jeg er forelska

i dette blikket her:

Åh som disse nydelige her, har smelta meg totalt.

Jeg får faktisk tårer i øya av disse bildene fordi de er så himla søte, uskyldige og så ubeskrivelige gode.  

Jeg har de siste dagene hatt hjemmekontor på Finnskogen, men er nå tilbake i Oslo. Likevel kunne jeg ha vært på landsbygda i flere uker til. 
Det er så nydelig her på sommeren, så fredfullt og det gir meg bare en helt annen energi og frihetsfølelse av å for eksempel gå ned i elva og fiske og å gå tur i skogen uten å møte en levende sjel.

Men man skal vel være sosial også, så i dag blir det lunsj med et vennepar jeg ikke har sett på evigheter hos ei venninne som nettopp har kjøpt seg (topp)leilighet på Skøyen før det også blir besøk på hjemmefronten av et vennepar med hund. <3
I går ble det en liten kort treningsøkt på Bjølsen/Oslo Styrkeløfteklubb med 5x5x60kg i bøy og 5x5x40kg i benkpress.
video:by60kg
Så var planen å ta 16 reps med 5 kg ekstra i dips, men det ble altfor vinglete at jeg bare måtte gi opp på 12. eller 13.repetisjonen… 
video:vingledips
Fint at noen etterpå kom og forklarte at det dipsstativet hadde vært hakket mer stabilt hvis det hadde hengt et annet sted… ;p
Vel, i Oslo skinner i alle fall sola, så ha en solstrålende dag 😉
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg