På Instagram og snapchat

Hei og god fredag!

Det viktigste først: Jeg har sommerferie!!! 😀 😀 😀 I to uker skal jeg (i alle fall forsøke) å legge all jobbrelaterte ting på hylla og bare nyte feriemodus. Det starter med Besseggentur i morgen sammen med ei venninne, vi blir til søndag, før jeg og kjæresten reiser på hytta på mandag <3

Følg meg gjerne på Instagram og snapchat, jeg kommer nok til å være mer aktiv der enn bloggen i disse feriedagene 😉

På Instagram: Siljebjornstad87
På snapchat: Silje1987

Siste Instagramsnaps:

1) Treningsøkt med fineste Camilla på Optimal Trening
2) Endelig ferie!!!
3) Benkpress med 52,5 kg
4) Haha, en annerledes, morsom og totalt useriøs knebøyvariant på gårsdagens treningsøkt. Viktig å leke seg litt! 😉

5) Hamburgertallerken <3
6) Chinstrening
7) Pullupstrening
8) Og ro-trening! 

9) Huskepullups i solnedgangen i Oslo
10) Haha, spør Siri og du får svar! Genialt hvis man kjeder seg på ensomme kvelder… Tidsfordriv! :p
11) Sjokolademelk – har blitt en del av det i det siste 😉
12) Grillmiddag – blir aldri lei!

Ha en strålende helg og fortsatt god sommer!

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg