Endelig litt energi på trening igjen

Well hello there!!! 😀

Nå er det endorfinrus og mestringsfølelse som snakker for jeg har nettopp kommet hjem fra en herlig treningsøkt med fokus på rygg og skulder. 
De to ferieukene har jeg bare virkelig slappet av og latt både hode og kropp være i feriemodus, slik som det også skal, og derfor har det nok også tatt noen dager å innstille seg fysisk og mentalt til hverdagen igjen. (I tillegg til at jeg har sovet utrolig lite de siste nettene). MEN i dag stemte bare alt og det ble blant annet
5x5x92,5 kg i klassisk markløft:
video:klassiskmarklft925x5reps

I supersett med 5x5x27kg i skulderpress:

video:skulderpress275kgx5

Før det ble dips med 9-8-6 reps med 12,5 kg ekstra:

 video:dips9repsx125kg

Og så ble det facepulls, nedtrekk, enarmsroing, roing i kabel, skulderhev, omvendt flyes og en annen skulderøvelse jeg ikke husker navnet på 😉

 

Nå må jeg skynde meg å pakke reisekofferten for jeg skal rekke et fly til Ålesund. I kveld er det møte om Kantineprosjektet jeg har jobbet med det siste året og i morgen er det fagdag for de kantineansatte i Møre og Romsdal fylkeskommune der blant annet Kantinehåndboka skal presenteres av meg og min jobbkollega Egil. 😀 Og jeg gleder meg så sykt til å se resulatet vårt i BOKFORM – ENDELIG!!! 😀 😀 

Det er litt urutinert blogging fra min side for tiden og det skyldes rett og slett at det er veldig hektiske dager nå i august, men jeg er nok tilbake i gamle bloggrutiner ganske så snart også 😉

Ha en strålende onsdag! Her i Oslo skinner sola som bare det og det er VARMT! 😀

 

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg