Nye godteriprodukter, nytt Shape Up og “nye” treningsklær

Hei!

Da var det blitt torsdag og i morgen har jeg fri, men gjett hvem som skal jobbe den helga det er spådd mest sol og varme på hele sommeren – jo, meeeee. 

Men sånn erre noen ganger 😉

Uansett så skal jeg ikke klage for i går var jeg blant annet på besøk hos Orkla – rettere sagt “sjokoladeavdelingen” der jeg fikk informasjon om hvordan man går frem når man skal lansere nye produkter. For snart nærmer det seg årets tredje lanseringsvindu, noe som betyr en hel haug med mat- og drikkenyheter som skal friste oss forbrukere. Alltid like spennende å se hva de ulike produsentene kommer opp med. 

Allerede nå kan jeg avsløre at noen av godtenyhetene fra Nidar inkluderer Smash!-kuler, Crispo-kuler og salte lakrisubåter;) Noen av disse produktene er til og med allerede ute i kiosker og bensinstasjoner. 

Les mer om dette på Side2 i løpet av helga. 

Ellers så har jeg treningsfri i dag og da passet det ypperlig med nytt Shape Up i postkassa! 😀

Jeg bidrar med to artikler i denne utgaven: Intervju med søteste Camilla Lorentzen i forhold til hennes treningstimer som hun skal ha på Shape Up Convention 26.september, samt en artikkel om massasjerulle og egenmassasje. 

 

I tillegg så har jeg fått nytt treningstøy, det vil si at jeg har vært så heldig å få treningsklær fra selveste Line Kirkhus som er moteredaktør i Side2.no. 

Freshe farger! 

Nytt treningstøy er alltid digg for motivasjonen! 😉

(Jeg har fortsatt ikke fått teken på den derre blogg-antrekk-posingen. Så jeg slenger alltid med et peacetegn og et falskt smil fordi jeg ikke vet/kan bedre… :p)

Ha en strålende sensommerkveld. 

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg